Η μάρκα MINI γιορτάζει μία επέτειο ορόσημο: Ακριβώς πριν από πενήντα χρόνια το κλασικό Mini παρουσιάστηκε στο κοινό για πρώτη φορά, ξεκινώντας μία μοναδική ιστορία επιτυχίας και εξέλιξης με βάση πάντα την εξαιρετική της παράδοση.

Με το πρωτότυπο ενός σπορ διθέσιου που θα δούμε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (17 – 27 Σεπτεμβρίου 2009), η ΜΙΝΙ αποκαλύπτει την πιθανή μελλοντική εξέλιξη της οικογένειας μοντέλων.

Το MINI Coupe Concept συνδυάζει ποικίλα χαρακτηριστικά για ένα καθαρά σπορ και φιλόδοξο στυλ αυτοκίνησης. Έχοντας μόνο δύο καθίσματα και υιοθετώντας μια φιλοσοφία δομής ελαφρού βάρους, το αυτοκίνητο ικανοποιεί αναμφίβολα όλες τις απαιτήσεις για ένα ιδιαίτερα ζωηρό και δυναμικό coupe. Συμπαγείς διαστάσεις, τέλεια κατανομή φορτίου άξονα και χαμηλό κέντρο βάρους προάγουν τη γνώριμη ευελιξία ΜΙΝΙ.

Η μέγιστη ισχύς είναι 155 kW/211 hp, η μέγιστη ροπή 260 Nm που αυξάνεται στιγμιαία μέσω της λειτουργίας Overboost στα 280 Nm. Τώρα, το MINI Coupe Concept διαθέτει όλα τα προσόντα για να ξεπεράσει ακόμα και τις εξαιρετικές επιδόσεις του MINI John Cooper Works, όταν εφοδιάζεται με αυτή την κινητήρια μονάδα.

Το διθέσιο είναι σχεδιασμένο για να φιλοξενεί ακόμα και τον πιο ισχυρό κινητήρα που διατίθεται αυτή τη στιγμή σε ΜΙΝΙ και με την υπερτροφοδοτούμενη twin-scroll μονάδα 1.6 λίτρων που δανείζεται από το MINI John Cooper Works, το MINI Coupe Concept υπόσχεται πραγματικά υποδειγματικές επιδόσεις. Αρκετά οικονομικός σε καύσιμα, εκπέμπει 165 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα. Η κίνηση μεταδίδεται στον μπροστινό άξονα, υπάρχουν δισκόφρενα και στους 4 τροχούς, η μπροστινή ανάρτηση αποτελείται από γόνατα McPherson με σφικτά ελατήρια, ενώ πίσω τοποθετήθηκε άξονας με βραχίονες αλουμινίου και αντιστρεπτικές δοκούς. Με το πεντάθυρο Mini, το Clubman και το Convertible να κυκλοφορούν στους δρόμους 80 χωρών παγκοσμίως, η Mini ετοιμάζεται να βγάλει στην παραγωγή κι άλλες εκδόσεις τις οποίες θα εφοδιάζει με πλούσια τεχνολογία όπως: σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας κατά το φρενάρισμα, ένδειξη αλλαγής ταχυτήτων, σύστημα Auto Start Stop (σβήνει και ανάβει αυτόματα ο κινητήρας σε στάση).

Πάντως το πιο χαρακτηριστικό γνώρισμα του Coupe Concept είναι η οροφή αλουμινίου, η οποία καταλήγοντας στο πίσω μέρος σχηματίζει αεροτομή. Επίσης, όπως όλα τα Mini έχει κι αυτό τους τροχούς τοποθετημένους στις άκρες, για μέγιστη εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων. Η εταιρεία αναφέρει ακόμα ότι η κατασκευή του συμπαγούς αμαξώματος είναι αρκετά ελαφριά με τις διαστάσεις του να είναι: 3,714 μ. μήκος, 1,683 μ. πλάτος και 1,356 μ. ύψος, δηλαδή αρκετά χαμηλό και σε συνδυασμό με τις μεγάλες ζάντες αλουμινίου των 18 ιντσών, κάνει το μοντέλο να μοιάζει ότι σέρνεται. Κι ακόμα, με το κοντό πίσω μέρος, οι δύο θέσεις είναι τοποθετημένες προς τα πίσω, όπως συμβαίνει στα roadster, διθέσια cabrio μοντέλα. Το στυλ αυτό χαρίζει εκτός από εμφάνιση και αεροδυναμικό χαρακτήρα. Σχετικά με την καμπίνα, τα τέσσερα μπάκετ καθίσματα με δέρμα και ύφασμα, οι πενταλιέρες αλουμινίου και το φινίρισμα του εσωτερικού, αναδεικνύουν ένα άκρως σπορτίφ ύφος, χωρίς να υπολείπεται σε χώρους αποσκευών με τα 250 λίτρα στο πορτμπαγκάζ.

Πηγή:www.skai.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου